Skip to main content
Antwoord

Door poortjes met flexpas en gereisd met e ticket ns app

  • May 27, 2023
  • 6 reacties
  • 137 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Kan ik het bewijs mailen dat ik de kaartjes heb besteld en mijn flexpas heb gebruikt voor het poortje. Nu krijg ik de melding dat ik vergeten heb uit te checken. 

Beste antwoord door MoDe

NS heeft geen mailadres. Maar waarom gebruik jij jouw flexpas als je e-tickets hebt? De code op het ticket is om poortjes te openen. Behalve als je een jongerendagkaart hebt gekocht, waarom koop je e-tickets als je fkex hebt?

Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

6 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • May 27, 2023

NS heeft geen mailadres. Maar waarom gebruik jij jouw flexpas als je e-tickets hebt? De code op het ticket is om poortjes te openen. Behalve als je een jongerendagkaart hebt gekocht, waarom koop je e-tickets als je fkex hebt?

Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • May 28, 2023

Door miscommunicatie met mijn dochter! 😉 Ik was nog bezig te kijken voor meereis korting en de trein kwam er aan dus dacht ik regel het wel in de trein en toen had zij het af geregeld via mijn NS app!


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 29, 2023

Door miscommunicatie met mijn dochter! 😉 Ik was nog bezig te kijken voor meereis korting en de trein kwam er aan dus dacht ik regel het wel in de trein en toen had zij het af geregeld via mijn NS app!

Je hoort een geldig vervoersbewijs te hebben voor je een trein instapt. Wanneer je deze pas koopt als je in de trein zit, kan dat een boete opleveren.

 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • June 1, 2023

Zoals eerder gemeld is het dubbel gegaan. Via deze weg komen we niet verder!


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 1, 2023

Zoals eerder gemeld is het dubbel gegaan. Via deze weg komen we niet verder!

Heb je contact opgenomen met de klantenservice zoals ik eerder heb aangegeven?


  • Koploper****
  • June 1, 2023

Ik was nog bezig te kijken voor meereis korting en de trein kwam er aan dus dacht ik regel het wel in de trein 

Dat is sowieso niet toegestaan en in dat geval is uw kaartje ongeldig.