Skip to main content
Antwoord

Doorgeven reizen zonder check-in

  • October 11, 2023
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Zojuist gebeld met Klanten(on)service van de NS. Ik heb doorgegeven dat ik geen check in heb gedaan d.d. 13 september j.l. Ik wordt in de wacht gezet, medewerkster kan niet in het systeem vanwege storing. ‘U kan morgen terugbellen, dan kunnen we er weer in..’ Maar kunnen jullie dan geen notitie maken? Ik heb al geruime tijd in de wacht gestaan. ‘Nee meneer, dat is niet mogelijk. Morgen terugbellen..’ Ik ervaar dit echt als slechte service.

Beste antwoord door Daniël NS

Hey MSL14. Welkom bij de NS Community.

Hat kan soms voorkomen dat ons “hoofdsysteem”, om het zo maar even te noemen, er uit ligt. Dan kunnen we helaas ook geen notitie achter laten. Ik zie dat er eerder vandaag een kleine storing geweest is, maar dit is nu opgelost! Je kunt nogmaals contact opzoeken om je check te laten corrigeren.

2 reacties

  • Koploper****
  • October 11, 2023

Volgens mij wordt er alleen direct online meegekeken in het systeem en worden er dan ter plekke eventuele wijzigingen aangebracht. Maar is er verder geen registratie.


Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 11, 2023

Hey MSL14. Welkom bij de NS Community.

Hat kan soms voorkomen dat ons “hoofdsysteem”, om het zo maar even te noemen, er uit ligt. Dan kunnen we helaas ook geen notitie achter laten. Ik zie dat er eerder vandaag een kleine storing geweest is, maar dit is nu opgelost! Je kunt nogmaals contact opzoeken om je check te laten corrigeren.