beantwoord

doorlopen NS dalvoordeel abbobement

  • 26 January 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo,

Ik heb in 2020 een NS dalvoordeel abonnement aangeschaft, omdat ik toen een tussenjaar van mijn studie had. In 2021 vervolgde ik mijn studie waardoor ik weer recht kreeg op student ov. Dit heb ik toen gelijk geactiveerd alleen heb toen niet weer het dalvoordeelabonnement stopgezet waardoor dit 2 jaar lang door is gegaan zonder dat ik hier gebruik van heb gemaakt. Dit heeft mij dus meer dan 120 euro gekost. Omdat ik dus geen gebruik gemaakt heb van dit abonnement en wel heb betaald vroeg ik me af of er misschien een regeling is dat ik dit geld terug kan krijgen? Ik zou het erg waarderen als jullie mij hiermee kunnen helpen!

Met vriendelijke groeten,

Meine Zijlstra

 

icon

Beste antwoord door MoDe 26 January 2023, 14:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Er is geen regeling om geld terug te krijgen van een niet gebruikt abonnement. Je hebt al die tijd het abonnement kunnen gebruiken. Dat je dat niet deed, betekent niet dat je geld terug kunt vragen. Het is jouw eigen verantwoordelijkheid om een abonnement wat je niet meer gebruikt op te zeggen.

Mocht je het abonnement nog steeds niet gebruiken en heb je deze nog niet opgezegd, zeg hem dan nu op en haal hem van jouw kaart af.

 

Reageer