Onze dochter is na de zomervakantie in Zwolle naar school gegaan. Bus abonnement geregeld. Treinabonnement geregeld. Echter bij de trein ook bus aangevinkt. We hebben dus voor aug t/m dec dubbel voor de bus betaald. Hoe krijg ik dat geld terug?
Antwoord
dubbel abonnement
Beste antwoord door MoDe
Begrijp ik goed dat ze een busabbonnement op dezelfde kaart heeft staan als een Flexabonnement? Dat gaat niet samen.
Het beste kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice om bus-tram-metro op de flexkaart uit te laten zetten. Je voorkomt daarmee dubbele kosten. In de regel krijg je hiervoor geen geld terug. Geld terug zal hooguit coulance kunnen zijn, er is zelf gekozen om 2 abonnementen die niet samen op dezelfde kaart kunnen op 1 kaart te zetten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.