Hallo allemaal,
Ik weet niet meer wat ik moet doen want de NS heeft aan de telefoon weinig te vertellen en verschuilt achter een andere afdeling die niet akkoord gaat maar ook niet aan de telefoon kan komen.
Ik heb zelf een studenten OV en kom er vandaag achter dat ik al maandenlang voor een abonnement betaal (NS flex) van 5,60 per maand. Ipc betaald de overheid voor mijn abonnement en wordt er nu dus 2x betaald aangezien dat NS flex abonnement ook in het studenten OV zit. Nu heb ik dit geprobeerd uit te leggen maar de NS zegt dat ik dat zelf had moeten stopzetten en dat ik ook iedere maand een afschrijving heb. Nu heb ik beredeneert dat ik elke maand een andere afschrijving heb ivm fietsstallingen die ook worden afgeschreven en het daardoor dus niet door heb gehad. Tevens staan beide abonnementen op hetzelfde account dus ik vind het sowieso bizar dat het goedkopere abonnement niet vanzelf stopt, maar dat terzijde.
Ik vind het ronduit belachelijk dat de NS hier dus indirect gewoon 2x laat betalen. Ik hoef in de supermarkt toch ook niet 2x te betalen voor hetzelfde brood.