Op 13 juli heb ik een rit gemaakt van Heerenveen naar Nijmegen, waarbij er rond Zwolle een storing was. Nu zie ik op mijn factuur dat ik 2x 24,90 moet betalen voor diezelfde dag en rit. Dit klopt dus niet. Hoe kan ik dit het beste regelen met NS? Het is namelijk niet dat ik geld terug wil voor een storing, ze rekenen letterlijk dubbele kosten.
Bladzijde 1 / 1
Je kunt 't het beste bellen met NS klantenservice. Kan even duren voor je ze aan de lijn hebt, maar dit blijkt momenteel wel de snelste weg. Via Facebook, Twitter of chat is er een wachttijd variërend van een paar uur tot enkele dagen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.