beantwoord

dubbele abonnement kosten

  • 13 July 2023
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Goededag!

Ik heb 11 juli een rekening gehad van mijn daluren vrij  en overige kosten van 164,65.

Nu heb ik m'n oude abonnement op m'n nieuwe ov gezet en moet ik 17 Julie €119 weer betalen vanwege m'n daluren vrij abonnement. Maar dit kan niet kloppen want omdat ik die ook de 11 heb betaald. Dan zou ik in 1 maand 240 euro moeten betalen voor m'n daluren vrij abonnement 

 

Mvg

Kelsey krom

icon

Beste antwoord door MoDe 13 July 2023, 09:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag Kelsey,

In mijnNS kun je zien welke abonnementen je hebt. Heb jij het abonnement op de oude kaart opgezegd?

Wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet met jou meekijken. Neem telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

Reputatie 7
Badge +4

Wellicht ten overvloede: Baseer wat u moet betalen niet op de widget op Mijn NS. Die bedragen kloppen meestal niet. Op de factuur komt het wel goed te staan.

Badge +3

Een ‘abonnement overzetten’ kan niet, dus als je het besteld hebt op een andere (nieuwe) kaart betaal je inderdaad € 119,95.

Het abonnement op de oude kaart (dat per 11 juli verlengd is) moet je dan stoppen, door het op Flex Basis te zetten of in zijn geheel te beëindigen via https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/online-beeindigen De kosten voor de rest van de maand krijg je dan terug.

Reageer