Skip to main content

Dubbele betaling voor hetzelfde service

  • April 30, 2022
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Goedendag,

Ik heb voor Dal Voordeel abonnement betaald op 17 maart 2022 voor het bedrag van €61,20. Ik heb deze week ook een factuur ontvangen van het aankomende incasso voor hetzelfde service omdat ik traject vrij heb toegevoegd. Kunnen jullie dit graag corrigeren of het bedrag van €61,20 terugboeken?

Met vriendelijke groet,

Dika Mohamud 

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • April 30, 2022

Neem hiervoor contact op met Klantenservice. Wij hebben geen toegang tot de administratie.


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • April 30, 2022

Als u het Dal Voordeel abonnement (op saldo) heeft gewijzigd in Flex Traject Vrij hoort u automatisch restitutie van het niet gebruikte vooruitbetaalde deel van uw Dal Voordeel abonnement te ontvangen. Die wijziging moet dan wel op dezelfde kaart zijn. Hiervoor zou er dan een correctiefactuur bij uw facturen in uw MijnNS moeten staan. Is het bedrag niet terugbetaald of heeft u het Flex Traject Vrij abonnement op een andere kaart aangevraagd, neem dan zoals Thom aangeeft contact op met de klantenservice.