Skip to main content

Goedendag,

Ik heb voor Dal Voordeel abonnement betaald op 17 maart 2022 voor het bedrag van €61,20. Ik heb deze week ook een factuur ontvangen van het aankomende incasso voor hetzelfde service omdat ik traject vrij heb toegevoegd. Kunnen jullie dit graag corrigeren of het bedrag van €61,20 terugboeken?

Met vriendelijke groet,

Dika Mohamud 

Neem hiervoor contact op met Klantenservice. Wij hebben geen toegang tot de administratie.


Als u het Dal Voordeel abonnement (op saldo) heeft gewijzigd in Flex Traject Vrij hoort u automatisch restitutie van het niet gebruikte vooruitbetaalde deel van uw Dal Voordeel abonnement te ontvangen. Die wijziging moet dan wel op dezelfde kaart zijn. Hiervoor zou er dan een correctiefactuur bij uw facturen in uw MijnNS moeten staan. Is het bedrag niet terugbetaald of heeft u het Flex Traject Vrij abonnement op een andere kaart aangevraagd, neem dan zoals Thom aangeeft contact op met de klantenservice.


Reageer