Beste, ik word nu dubbel belast voor het maken van een reis in augustus van Zwolle - Arnhem en weer terug. Ik wil hier graag contact over, ik ben al weken bezig om jullie telefonisch te bereiken. Kunnen jullie mij mailen of bellen? Ik hoor het graag.
Bladzijde 1 / 1
Goedendag,
Dit is een reizigerscommunity, waar reizigers elkaar proberen te helpen. Wij kunnen jou niet bellen of mailen. Ook kunnen wij niet bij klantgegevens. Je zult toch echt zelf moeten bellen of via X Facebook of chat contact zoeken met de klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.