Ik heb een goedkope abonnement genomen, want ik reis niet ZO veel,maar toch moet ik 100-zoveel betalen elke maand, Hoe kan dat?
Hoi
Heb je misschien iets meer gegevens? Op dit forum kunnen we elkaars gegevens niet zien namelijk.
Welk “goedkoop” abonnement heb je genomen? En wat betaal je dan nu elke maand?
Je kan in MIjnNS je maandelijkse factuur inzien. Op de tweede pagina staan al; je reizen gespecificeerd. Misschien een keer een in- of uitcheckfout gemaakt?
Neem contact op met klantenservice per telefonisch of chat. Hun kunnen uw gegevens inzien. Hopelijk kunnen hun u adviseren.
NS heeft 7 verschillende abonnementen. Welke voor u het meest gunstige is is afhankelijk van uw reizen.
Ook wij willen u helpen om te kijken welke abonoment het beste bij u past, maar dan moeten we iets meer te weten komen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.