Skip to main content
Antwoord

dure abbonnement

  • April 22, 2024
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Ik heb een goedkope abonnement genomen, want ik reis niet ZO veel,maar toch moet ik 100-zoveel betalen elke maand, Hoe kan dat?

Beste antwoord door Seinhuis

Neem contact op met klantenservice per telefonisch of chat. Hun kunnen uw gegevens inzien. Hopelijk kunnen hun u adviseren.

 

NS heeft 7 verschillende abonnementen. Welke voor u het meest gunstige is is afhankelijk van uw reizen.

Ook wij willen u helpen om te kijken welke abonoment het beste bij u past, maar dan moeten we iets meer te weten komen.

3 reacties

  • April 22, 2024

Hoi @Jamiric

Heb je misschien iets meer gegevens? Op dit forum kunnen we elkaars gegevens niet zien namelijk.

Welk “goedkoop” abonnement heb je genomen? En wat betaal je dan nu elke maand?

 


Forum|alt.badge.img+1

Je kan in MIjnNS je maandelijkse factuur inzien. Op de tweede pagina staan al; je reizen gespecificeerd. Misschien een keer een in- of uitcheckfout gemaakt?


Forum|alt.badge.img
  • Intercity
  • Antwoord
  • April 22, 2024

Neem contact op met klantenservice per telefonisch of chat. Hun kunnen uw gegevens inzien. Hopelijk kunnen hun u adviseren.

 

NS heeft 7 verschillende abonnementen. Welke voor u het meest gunstige is is afhankelijk van uw reizen.

Ook wij willen u helpen om te kijken welke abonoment het beste bij u past, maar dan moeten we iets meer te weten komen.