Ik heb een goedkope abonnement genomen, want ik reis niet ZO veel,maar toch moet ik 100-zoveel betalen elke maand, Hoe kan dat?
Antwoord
dure abbonnement
Beste antwoord door Seinhuis
Neem contact op met klantenservice per telefonisch of chat. Hun kunnen uw gegevens inzien. Hopelijk kunnen hun u adviseren.
NS heeft 7 verschillende abonnementen. Welke voor u het meest gunstige is is afhankelijk van uw reizen.
Ook wij willen u helpen om te kijken welke abonoment het beste bij u past, maar dan moeten we iets meer te weten komen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.