Skip to main content
Antwoord

E-Ticket niet geactiveert

  • May 9, 2022
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Goedenavond

Ik heb zaterdagavond een E-ticket (dagticket) gekocht voor zondag, ben vergeten hem te activeren via mail en kwam daar zondag achter op het station
ik heb toen een nieuwe gekocht, en die wel geactiveerd 😅
ik hoop dat het mogelijk is om voor mijn eerste (ongebruikte en ongeactiveerde) E-Ticket een refund kunnen krijgen?

Groet,
Job

Beste antwoord door JurgenH

Hoewel men in principe geen e-tickets vergoed, worden hiervoor wel eens uitzonderingen gemaakt. Zeker als het ticket niet is geopend/gedownload.

Neem hiervoor even contact op met de klantenservice van NS. Wij kunnen niet bij gegevens van reizigers.

2 reacties

JurgenH
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • Antwoord
  • May 9, 2022

Hoewel men in principe geen e-tickets vergoed, worden hiervoor wel eens uitzonderingen gemaakt. Zeker als het ticket niet is geopend/gedownload.

Neem hiervoor even contact op met de klantenservice van NS. Wij kunnen niet bij gegevens van reizigers.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • May 9, 2022

Dankjewel!