Goedenavond
Ik heb zaterdagavond een E-ticket (dagticket) gekocht voor zondag, ben vergeten hem te activeren via mail en kwam daar zondag achter op het station
ik heb toen een nieuwe gekocht, en die wel geactiveerd 😅
ik hoop dat het mogelijk is om voor mijn eerste (ongebruikte en ongeactiveerde) E-Ticket een refund kunnen krijgen?
Groet,
Job
Antwoord
E-Ticket niet geactiveert
Beste antwoord door JurgenH
Hoewel men in principe geen e-tickets vergoed, worden hiervoor wel eens uitzonderingen gemaakt. Zeker als het ticket niet is geopend/gedownload.
Neem hiervoor even contact op met de klantenservice van NS. Wij kunnen niet bij gegevens van reizigers.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.