Ik heb een "gratis weekend" abonnement gekocht en ik kan niet inchecken, vertel me alsjeblieft wat het probleem is. Bedankt
Bladzijde 1 / 1
Het meest voor de hand liggende probleem is dat u het abonnement gekocht hebt voor op een bestaande OV-chipkaart en het nog niet op uw OV-chipkaart geladen hebt bij een kaartautomaat.
Maar we moeten meer informatie hebben om te kunnen zeggen of dit ook bij u het probleem is. Dus: hebt u inderdaad het abonnement gekocht voor op een bestaande kaart, hebt u het op uw kaart geladen bij een automaat, wat is precies de melding op het schermpje als u wil inchecken, enzovoort. Hoe meer informatie, hoe beter.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.