Een keuzedag op het ophaalscherm per keer

  • 15 July 2023
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Dit wordt een compliment!

Ik laat te vaak keuzedagen verlopen. Eindelijk ging ik er een gebruiken. Ik zette hem bij de automaat van een streekvervoerder op de kaart.Het was mij niet duidelijk hoe dat op die automaat moest. Ik maakte verkeerde keuzes, waardoor ik 5 keuzekaarten op mijn kaart laadde. Er bleef er een achter. Degene die het eerst zou verlopen nota bene. Gevolg: de volgende vijf keren dat ik reis, doe ik dat als keuzedag. Ook als dat een reisje van 3 kilometer is. Die ene keuzedag zal ik ongebruikt moeten laten verlopen. 

Ik belde verschillende malen met de klantenservice voor een oplossing. Het opnemen van de reizen kan niet ongedaan gemaakt worden, bleek. We vonden als oplossing dat ik e-tickets koop met meereiskorting. Ik reis dan als het ware met mijzelf mee met de korting waarop ik zelf recht heb.

Die ene keuzedag laat ik verlopen.

Tot mijn vreugde las ik gisteren in een mail van jullie dat er een structurele oplossing is gevonden - er wordt maar een keuzedag te gelijk vrijgegeven en er worden er zeven per jaar vrijgegeven.

Ik vlei me met de gedachte dat mijn probleem en mijn gesprekken met klantenservice de doorslag hebben gegeven dat jullie dit hebben ingevoerd. Het laat heel duidelijk een voordeel zien.


1 reactie

Goedemorgen Alle van Meeteren, welkom op de NS Community.

Dankjewel voor het delen van jouw positieve ervaring! Ik wens je heel veel reis plezier toe met jouw Keuzedagen.

Reageer