Ik wil voor 1 maand gebruik maken van het abonnement altijd vrij. Echter staat er dat ik deze pas na de eerste maand op kan zeggen.
Kan ik de betaling van de tweede maand omzeilen door richting het einde van de maand mijn abonnement te wijzigen?
Ik wil voor 1 maand gebruik maken van het abonnement altijd vrij. Echter staat er dat ik deze pas na de eerste maand op kan zeggen.
Kan ik de betaling van de tweede maand omzeilen door richting het einde van de maand mijn abonnement te wijzigen?
Beste antwoord door Tochjo
U kunt uw abonnement voor het eerst opzeggen op de eerste dag van de tweede maand. Als u het abonnement die dag opzegt, dan zouden de abonnementskosten voor de tweede maand niet in rekening gebracht moeten worden.
Overigens kunt u uw abonnement na de eerste maand op elk moment stopzetten. Zou u het bijvoorbeeld op dag 8 van de tweede maand stopzetten, dan krijgt u de vooruitbetaalde abonnementskosten voor de rest van de tweede maand gewoon terug.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.