Skip to main content
Antwoord

Een onbegrijpelijke factuur

• February 4, 2025
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Ik kreeg een factuur,die nergens op sloeg nr.410016995387 d.d 2-01-2025

Deur tot deur diensten,ik heb normaal tarief een zelfde  stalling op 19-11-2024,stallen op rekening 19-11-2024 09:00; € 8,80 en13 tot 5-12-2024 19-08: mijn fiets gestald en daarna een zelfde  maar dan een bedrag € 0,00.

Ik heb mijn fiets een hele dag en een gedeelte van de avond in de betaalde stalling laten staan ,ik ben rond 22:00 uur in Woerden aangekomen en heb dus ook de stalling verlaten.

En zeker niet tot 5-12--2024 onafgebroken in de stalling laten staan. 

Ik heb gebeld maar de persoon,die ik aan lijn kreeg begreep het niet. Dit gebeurt mij nu de derde keer.

Ik wil uitleg en mijn geld terug,Annemieke van Selm-Oskam

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi reizenmetOV,

Moet zeggen dat ik je bericht ook niet heel begrijpelijk vind. Maar zoals Vareo al aangeeft, zul je hiervoor toch echt bij de klanteNService moeten zijn. Je kunt ook met ze chatten (klik op deze pagina op de knop ‘Chat met NS') en dan screenshots van de factuur sturen. Misschien maakt dat het iets duidelijker voor ze. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.

3 reacties

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • February 4, 2025

Ik heb genoeg details gegeven

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • February 4, 2025

Maar wij kunnen daar niks mee. Zoek contact met de klantenservice.

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • February 4, 2025

Hoi reizenmetOV,

Moet zeggen dat ik je bericht ook niet heel begrijpelijk vind. Maar zoals Vareo al aangeeft, zul je hiervoor toch echt bij de klanteNService moeten zijn. Je kunt ook met ze chatten (klik op deze pagina op de knop ‘Chat met NS') en dan screenshots van de factuur sturen. Misschien maakt dat het iets duidelijker voor ze. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je gegevens.