Er staan geen facturen in mijn betaaloverzicht terwijl ik al 20 jaar een NS kaart heb | NS Community
beantwoord

Er staan geen facturen in mijn betaaloverzicht terwijl ik al 20 jaar een NS kaart heb

  • 26 January 2023
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Reputatie 1

Er staat helemaal geen factuur in mijn NS. Nu was er het nodige mis met mijn account en hebben ze mogelijk een account van me weggegooid. Hoe kom ik er achter welk account nog wel bestaat ? Of zijn facturen maar 1-6 dagen zichtbaar en niet een paar jaar ? Ik heb al heel lang een OV Chipkaart denk ik. Ik kan/kon nooit iets met NS Flex wisselen, dat kon alleen via facebook.

Ik kijk hier NS 

VRAAG
Waar kan ik mijn rekening inzien ? Overigens lijkt het er op dat de NS zijn prijzen (flink) verhoogd heeft

VRAAG2

Waarom krijg ik deze melding:

"..Je kunt dit abonnement niet aanpassen omdat iemand anders de contracthouder is. Het beste kun je de persoon die voor dit abonnement betaalt vragen om het abonnement aan te passen...”

Het totaalbedrag is € 47,35.
 
Het door u te betalen bedrag wordt omstreeks 30 januari 2023 via automatische incasso van uw rekeningnummer  afgeschreven.
 
Informatie over de factuur vindt u op www.ns.nl/factuur.
 
Heeft u nog vragen?
We helpen u graag verder. Kijk op www.ns.nl/klantenservice of stel uw vraag op de NS Community.
 
icon

Beste antwoord door Tamzin 26 January 2023, 10:31

Bekijk origineel

1 reactie

Daarvoor zult u contact op moeten nemen met de Klantenservice, die kunnen bij uw gegevens.

Dit is een openbaar forum van medereizigers, die u uiteraard verder niet kunnen helpen omdat zij geen toegang hebben tot uw gegevens.

Reageer