beantwoord

Er staan geen Producten in Mijn NS

  • 31 December 2022
  • 5 reacties
  • 260 Bekeken

Ik heb Onbeperkt reizen. Dat wil ik opzeggen  . Maar als ik bij Producten kijk wordt er aangegeven dat ik geen producten heb. Dus kan ik het product ook niet aanklikken om op te zeggen. Heb dit al eerder gezien, maar door drukke bezigheden heb ik daar niets mee gedaan. In de factuur van 1 december kan ik wel zien dat het abonnement er toen op stond (samen met 40% korting buiten de spits….dat wil ik houden)

 

 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 31 December 2022, 14:12

Bekijk origineel

5 reacties

Aanvulling, is per ongeluk te veel weggegaan. Ik heb Onbeperkt reizen in het Weekend

Reputatie 7
Badge +3

Is de OV-chipkaart waarop het abonnement staat wel gekoppeld in het MijnNS account? 

Goedemiddag MargaFokkema en welkom bij de NS Community.

Ervan uitgaande dat je NS Flex hebt zou het niet moeten uitmaken of je de OV-chipkaart hebt gekoppeld aan het Mijn NS account. Als je Mijn NS account correct gekoppeld is aan jouw klantgegevens waar het abonnement actief is, zou je het abonnement al moeten zien. Ik heb dus eerder het vermoeden dat er daar iets mee aan de hand is.

Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice, mijn collega's kunnen dan mee kijken met de situatie. Je kunt hen telefonisch bereiken, via Twitter, Facebook of chat. Alle contactdetails vind je hier.

Ik kan in Mijn NS geen Producten vinden en dus ook niet Mijn Producten.

Reputatie 7
Badge +3

Krijg je een foutmelding? Of staat je abonnement er niet bij? Of kun je de opties zelf niet vinden? Ze zouden hier moeten staan:

 

Reageer