Skip to main content
beantwoord

Er wordt geld afgeschreven zonder dat ik enig abonnement heb

  • 6 September 2023
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb een aantal abonnementen recentelijk omgezet naar gratis mode. echter er wordt een aantal keer per maand 10.32 euro afgeschreven. 

2 reacties

Badge +3

Voor elke afschrijving die NS doet, kunt u in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht een gespecificeerde factuur vinden waarop precies staat waarvoor de afschrijving is.

Als u van mening bent dat er ten onrechte geld wordt afgeschreven, of als u de facturen niet kunt vinden, dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Mogelijk zijn de afschrijvingen niet van NS. NS incasseert bijna altijd een keer per maand, niet meerdere keren per maand. Kan het zijn dat het bijvoorbeeld gaat om reiskosten voor reizen met een betaalpas? Als u kunt aangeven wat de omschrijving is (zonder persoonlijke details) of ten name waarvan het geld wordt afgeschreven, dan kunnen we u wellicht beter helpen.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Een aantal keer per maand kan vrijwel niet vanuit NS komen, tenzij het gaat om meerdere abonnementen en om exact dezelfde reizen.

Reageer