beantwoord

Error melding bij wijzigen NS Flex

  • 12 mei 2021
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Bij het upgraden van mijn NS Flex abonnement krijg ik de volgende Error melding: ERROR: OA1412

Weet iemand wat dat betekent. Ik woon in het buitenland en heb al even niet gereisd. Heeft dat er wellicht mee te maken? 

icon

Beste antwoord door Mark NS 12 mei 2021, 17:24

Hoi Kitty, welkom op de NS Community. 

Krijg je deze melding in het scherm ‘controleer je gegevens’ en lukt het daarnaast ook niet om bepaalde details als adres of telefoonnummer te wijzigen, maar zijn verder alle gegevens wel inzichtelijk via Mijn NS? Ik ben deze melding eerder vandaag tegengekomen, kon toen zelf geen oorzaak vinden en heb het doorgezet naar IT om het na te laten kijken. Ik heb zojuist nog even contact gehad met een collega over deze melding nu die hier ook weer voorbij komt zodat het wat breeder onderzocht kan worden. In theorie zouden niet-Nederlandse adresgegevens niet in de weg moeten zitten, maar het zou best kunnen dat er een verband is. Hopelijk zal het snel opgelost worden, maar tot die tijd kun je voor wijzigingen terecht bij de klantenservice door te bellen of een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

U bent niet de enige, zie ook 

 

Hoi Kitty, welkom op de NS Community. 

Krijg je deze melding in het scherm ‘controleer je gegevens’ en lukt het daarnaast ook niet om bepaalde details als adres of telefoonnummer te wijzigen, maar zijn verder alle gegevens wel inzichtelijk via Mijn NS? Ik ben deze melding eerder vandaag tegengekomen, kon toen zelf geen oorzaak vinden en heb het doorgezet naar IT om het na te laten kijken. Ik heb zojuist nog even contact gehad met een collega over deze melding nu die hier ook weer voorbij komt zodat het wat breeder onderzocht kan worden. In theorie zouden niet-Nederlandse adresgegevens niet in de weg moeten zitten, maar het zou best kunnen dat er een verband is. Hopelijk zal het snel opgelost worden, maar tot die tijd kun je voor wijzigingen terecht bij de klantenservice door te bellen of een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter. 

Badge +3

Zie mijn aanvulling in het topic dat @Momo hierboven noemt.

Reageer