beantwoord

EX studenten aanbod 40% dal voordeel

  • 12 July 2023
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Hallo ,

 

ik heb 2 jaar geleden een studenten reisproduct gehad. na die opleiding ging ik een andere opleiding doen maar dan BBL. hier heb je geen studenten ov. Nu zou ik gebruik willen maken van deze actie ik ben namelijk net afgestudeerd  1 maand geleden maar omdat ik geen studenten product heb lukt dit niet.

 

Word ik nu uitgesloten omdat ik geen studenten ov had?  ik heb hetzelfde diploma behaald.

icon

Beste antwoord door Robert B 12 July 2023, 20:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als u geen studenten-ov had, krijgt u het helaas niet. U bent aangewezen op een normaal Dalvoordeelabonnement voor 5,70 euro per maand. 

Badge +3

Zie https://www.ns.nl/studenten/afgestudeerd

Je hebt inderdaad pech, want de actie(code) is geldig tot 6 maanden na het stoppen van je SRP.

Ik heb net contact gehad met de klanten service deze zegt dat dit geen probleem is als ik maar kan aantonen dat ik recent een diploma heb behaald 

 

Badge +3

Ik heb net contact gehad met de klanten service deze zegt dat dit geen probleem is als ik maar kan aantonen dat ik recent een diploma heb behaald 

Oh, dan is het prima. Normaal gesproken geeft DUO aan NS door wanneer een SRP beëindigd is en kan je vervolgens de code EXSTUDENT×××××× (het nummer van je ov-chipkaart waar het SRP op stond) gebruiken, eventueel ook in combinatie met een nieuwe kaart die dan weer 5 jaar geldig is.

Die code werkte overigens niet als je het SRP al eerder gestopt had (bijv. bij een tussenjaar of stage in het buitenland), maar dan kon het alsnog via de Klantenservice. Ze wilden dan in ieder geval een screenshot van DUO hebben, maar als dat een ‘behalen diploma’ bewijs is, ook prima.

Succes ermee, en proficiat met je diploma.

Bedanktttt!!!

 

@Robert B 

Reageer