beantwoord

fact. 440009419046

  • 7 March 2023
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Goedemorgen,

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 7 March 2023, 09:49

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met zaken rondom facturen of abonnementen.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Robert Mol,

Dat gaat een lastige worden. Op deze community helpen reizigers elkaar, en hoe zeer ik het u ook gun, ik ga u de kosten niet vergoeden. Daarvoor is de klanteNService. Als zij al hebben aangegeven niks te kunnen betekenen, houdt het op ben ik bang. Wel een dure vergissing ☹️

Reageer