Skip to main content
Antwoord

Facturen niet zichtbaar

  • November 17, 2022
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Hallo, 

Zojuist een factuur binnen gekregen van de NS bij daluren abonnement. Nu valt me op dat er geen enkele factuur zichtbaar is van de afgelopen paar maanden.

Ik wilde dit controleren want het laatste bedrag klopt niet.

Ik hoor graag uw reactie tegemoet.

Beste antwoord door Stijn NS

Goedemiddag Ronvv en welkom bij de NS Community.

Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. De Community is een platform bedoeld voor reizigers om elkaar te helpen, zij kunnen niet bij jouw klantgegevens.

Contact met onze Klantenservice kan telefonisch, via sociale media of chat. Op deze pagina vind je alle contactdetails daarvan.

3 reacties

Stijn NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 17, 2022

Goedemiddag Ronvv en welkom bij de NS Community.

Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. De Community is een platform bedoeld voor reizigers om elkaar te helpen, zij kunnen niet bij jouw klantgegevens.

Contact met onze Klantenservice kan telefonisch, via sociale media of chat. Op deze pagina vind je alle contactdetails daarvan.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • November 17, 2022

Facturen kun je alleen inzien via mijnNS als je inlogt via de website. Facturen zijn niet via de app te raadplegen.


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • November 17, 2022

Die opmerking die velen als een blok ijskoud betonijs treft in dit tijdperk van alles op de app en ik weet amper nog wat een computer is, lijkt uit de standaardreactie van NS nog niet echt tot daar doorgedrongen. Alsof ze belang hebben om al die belminuten met wat cashback te krijgen?