beantwoord

Facturering onduidelijk

  • 25 May 2022
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Ik ben van reizen op saldo naar traject vrij gegaan en zie dat ik per direct wordt gefactureerd voor traject vrijd tussen nu en de datum waarop mijn reizen op saldo beëindigd. Plus zie ik onder abonnementskosten de kosten van mijn reizen op saldo plus de kosten van mijn traject vrij abonnement samengevoegd. Betekend dit dat ik dit alles deze maand moet betalen? Ik had gedacht dat de abonnementskosten van het nieuwe abonnement pas de volgende maand in zouden gaan na het wijzigen. 

icon

Beste antwoord door MoDe 25 May 2022, 08:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Abonnementskosten betaal je vooraf, de gemaakte reizen met flex achteraf. Heb je jouw reizen op saldo abonnement direct omgezet naar Flex? Dan betaal je abonnementskosten tot flex ingaat. Heb je niet direct omgezet, dan heb je een opzegtermijn en betaal je het saldo abonnement tot de opzegdatum. Vergeet niet het saldo abonnement van jouw kaart te halen, hij blijft anders doorlopen.

Hallo Angie03 en welkom op de NS Community!

 

Het antwoord van MoDe is juist. Kun je je hiermee redden? Mocht je hier nog vragen over hebben, laat dat dan gerust weten!

Badge +3

Staat er bij het bedrag van je saldo-abonnement misschien een minteken? Dat is dan een teruggave van reeds betaalde abonnementskosten, vanaf de ingangsdatum van NS Flex tot de oorspronkelijke einddatum van je saldo-abonnement.

Reageer