Skip to main content
Antwoord

factuur

  • July 22, 2022
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

waarom heb ik deze maand twee facturen geontvangen?

Beste antwoord door Thom

Bent u overgestapt op een ander Flexabonnement? Dan krijgt u altijd een tussenrekening waarbij beide abonnementen verrekend worden. Er zijn ook andere oorzaken denkbaar, maar meestal is dit het geval.

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • July 22, 2022

Bent u overgestapt op een ander Flexabonnement? Dan krijgt u altijd een tussenrekening waarbij beide abonnementen verrekend worden. Er zijn ook andere oorzaken denkbaar, maar meestal is dit het geval.


Tomas NS
  • Oud Moderator
  • July 22, 2022

Goedemorgen Savin en welkom bij onze Community.

 

De reden die Thom hierboven aangeeft is inderdaad de meest voorkomende als het gaat om dubbele facturen. Mocht je je abonnement toch niet hebben gewijzigd, neem dan vooral even contact op met de klantenservice. Ook kan het handig zijn om je facturen zelf in te zien in Mijn NS, daar wordt dan specifiek in vermeld waar de factuur voor is.