beantwoord

factuur

  • 8 August 2022
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

30 juni heb ik mijn abonnement gestart voor traject vrij en ook direct betaald (voor maand juli) 

ik kan in mijn ns de factuur hier niet meer van vinden en deze heb ik nodig voor mijn werkgever. Ik zie alleen de factuur die aankomende maand wordt afgeschreven waar kan ik dit terug vinden ? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 8 August 2022, 09:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Een overzicht van alle facturen is te vinden onder “Betaaloverzicht” in Mijn NS: https://www.ns.nl/mijnns#/betaaloverzicht 

Reputatie 5

Ik heb hetzelfde ervaren. De eerste factuur (die je met Ideal betaalt) verschijnt niet in het betaaloverzicht online, alleen de daaropvolgende facturen die automatisch worden geïncasseerd verschijnen in MijnNS. Om een onduidelijke reden krijg je die eerste alleen in een attachment per e-mail toegestuurd. Die heb ik voor de declaratie bij mijn werkgever gebruikt.

Het is allemaal wat behelpen met de IT-systemen achter NS Flex.

 

Badge +3

Ik heb op 1 augustus een NS Flex-abonnement afgesloten en heb wel een factuur in Mijn NS staan van de abonnementskosten voor de eerste maand, die met iDEAL voldaan zijn tijdens de bestelling. Het bedrag in het betaaloverzicht is 0,00 euro, maar op de factuur staat wel het betaalde bedrag.

Als u niet zo’n factuur kunt vinden, Lot97, neem dan even rechtstreeks contact op met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Goedemorgen, ik wil informeren volgens de inhoudingen van deze maand. Ik heb een hele maand niet gereisd en de reiskaart niet gebruikt, en ik word nu verrast met een rekening van ongeveer 50 euro.

Reputatie 7
Badge +4

Ook als u niet reist, lopen de abonnementskosten wel door. U kunt op Mijn NS uw rekeningen inzien, dat verklaart doorgaans waar het geld voor is uitgegeven. Doorgaans maakt dit alles duidelijk. Als dat niet lukt kan contact opnemen met Klantenservice ook, maar ze hebben het erg druk. Kijk onder ‘Betaaloverzicht’.

Reageer