hallo, ik heb een factuur ontvangen voor 29 augustus, maar ik was die dag niet in het land en ging niet
Goedemiddag Daria728227 en welkom bij de NS Community.
Ik mis de vraag een beetje bij je bericht, volgens mij heb je het iets te vroeg geplaatst. Hoe dan ook, een factuur zal niet alleen zijn van de betreffende dag waarop je die krijgt. Deze zal, in ieder geval bij NS Flex abonnementen, betrekking hebben op alle gemaakte reizen in de voorgaande maand.
Je kunt de volledige factuur inzien door in te loggen in je Mijn NS account via onze website, onder ‘Betaaloverzicht'. Mocht je er daarmee alsnog niet uitkomen kun je contact op nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch, via Social Media, of chat. Op deze pagina vind je de behorende contactdetails.
Misschien heeft iemand anders met dat abonnement gereist?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.