beantwoord

Factuur

  • 27 September 2022
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

hallo, ik heb een factuur ontvangen voor 29 augustus, maar ik was die dag niet in het land en ging niet

icon

Beste antwoord door Stijn NS 27 September 2022, 14:29

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Daria728227 en welkom bij de NS Community.

Ik mis de vraag een beetje bij je bericht, volgens mij heb je het iets te vroeg geplaatst. Hoe dan ook, een factuur zal niet alleen zijn van de betreffende dag waarop je die krijgt. Deze zal, in ieder geval bij NS Flex abonnementen, betrekking hebben op alle gemaakte reizen in de voorgaande maand.

Je kunt de volledige factuur inzien door in te loggen in je Mijn NS account via onze website, onder ‘Betaaloverzicht'. Mocht je er daarmee alsnog niet uitkomen kun je contact op nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch, via Social Media, of chat. Op deze pagina vind je de behorende contactdetails.

 

Reputatie 7
Badge

Misschien heeft iemand anders met dat abonnement gereist?

Reageer