factuur | NS Community
beantwoord

factuur

  • 18 October 2022
  • 3 reacties
  • 233 Bekeken

Beste Ns,

 

Ik had een factuur die betaald moest worden. Alleen wilde ik deze betaling even uitstellen. Ik had een email terug gestuurd maar kreeg hier verder geen reactie op, blijkbaar kan ik geen email terug sturen. Dus dan maar via hier. Graag had ik contact willen hebben met ns hierover. 

 

Met vriendelijke groet, J.K 

icon

Beste antwoord door Thom 18 October 2022, 23:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Beste Ns,

 

Ik had een factuur die betaald moest worden. Alleen wilde ik deze betaling even uitstellen. Ik had een email terug gestuurd maar kreeg hier verder geen reactie op, blijkbaar kan ik geen email terug sturen. Dus dan maar via hier. Graag had ik contact willen hebben met ns hierover. 

 

Met vriendelijke groet, J.K 

beste even bellen dat snelste manier op dit moment

Reputatie 7
Badge +4

030 7515155. Een betalingsregeling treffen of uitstel van betaling lukt meestal niet. De computer constateert op een gegeven moment dat uw betaling nog niet is bijgeschreven en dan wordt het abonnement niet alleen stopgezet, u betaalt nog incassokosten ook.

U kunt iets proberen bij Klantenservice, maar dat feit ontslaat u niet van uw verplichtingen. U kunt het beste een vriend vragen het even voor te schieten.

Reputatie 7
Badge +3

Volgens mij wordt er normaal gesproken geen uitstel gegeven. Maar als een factuur niet op tijd betaald wordt, krijg je nog meerdere herinneringen per e-mail en per post, voordat het overgedragen wordt aan een incassobureau. Ik weet niet hoe lang je de betaling wilt uitstellen, maar als dit slechts enkele weken is, moet dat wel goedkomen.

Reageer