Hallo, ik heb op 31 okt mijn abonnement gestopt en ik krijg nu een factuur voor November… hoe kan dat?
Bedankt
Bladzijde 1 / 1
Hoi M.Noel, welkom op onze NS Community.
Heb je jouw abonnementsbeëindiging ook bevestigd bij een automaat? Dan pas is deze definitief stopgezet.
Als je een factuur hebt ontvangen terwijl je binnen NS Flex hebt gewijzigd naar NS Flex basis, kan het zijn dat er nog reiskosten van voor het stopzetten op staan.
Laat je weten wat voor jou van toepassing is?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.