Factuur

  • 4 November 2022
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste Mevrouw/Meneer

 Ik ben Zein Aljouri

 Ik heb vraag over factuur gestuurd door de NS 

 Dat moet ik 85 euro betalen
 Maar ik moet eigenlijk 60 betalen voor de (traject vrij) abonnement
 Omdat ik heb gebelt in juni naar NS toen dat ik wel mijn abonnement stoppen en na de Zomervakantie aan de Meeren Zie toen ja dat kan en ik voor jou doen
 EN na de Zomervakantie ik heb gereis en ik heb twee factuur gekregen van 85 en 10 euro in allen en maand
 Dan ik heb gebelt naar ns
 En ze zegen dat ik heb flex basis abonnement maar ik dracht dat trajece vrij is en daar voor ik moet de 95 euro betalen
 Maar dat is niet mijn fout de Meeren zie dat kan en zo dus waarom heeft hij gezegt zo dan dus wat moet ik doen ik wel allen dat de geld trug niet helemaal maar alleen de plus zijn dus 35
 Omdat de normaal abonnement  van mijn kost 61 euro


1 reactie

Goedenavond Zein, welkom op de NS Community. 

 

Je mag ook in het Engels je bericht sturen als dat makkelijker is. Ik weet niet zeker of ik je goed heb begrepen, maar heb je je abonnement gepauzeerd en daarna niet weer geactiveerd? Je kan je facturen en de specificaties inzien via je Mijn NS-account. Als er iets niet klopt dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Als je het zelf al hebt bekeken kan je beter aangeven wat er niet klopt. 

Reageer