factuur | NS Community
beantwoord

factuur

  • 4 February 2023
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Goede avond,

ik krijg een factuur van NS die hoger is dan de kosten die ik heb gemaakt. Ik kan in de app zien welke ritten ik heb gemaakt en deze lopen niet zo hoog als mijn factuur. Ik heb geen abonnement verder behalve weekvrij reizen voor studenten.

met vriendelijke groet,

teddie

icon

Beste antwoord door mrfreeze 4 February 2023, 21:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Teddiesteenstra,

Je kunt in Mijn NS onder Betaalgegevens de factuur downloaden en daarop staan alle kosten gespecificeerd. Zo kun je erachter komen waar het verschil zit.

Voor vragen over je factuur en/of verzoek om restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Reputatie 7
Badge +3

Je krijgt een factuur van NS en je hebt weekvrij voor studenten?

Als je een factuur krijgt dan heb je blijkbaar ook flex op dezelfde kaart met SRP staan. Dat gaat niet samen, vandaar jouw hogere factuur. Je kunt het beste per direct flex opzeggen en van jouw kaart afhalen bij een automaat. Gemiste kortingen van jouw SRP zul je niet gecompenseerd krijgen, zowel NS als DUO waarschuwen dat beide producten niet op 1 kaart kunnen.

Reageer