zou ik de factuur van mijn bestelling kunnen ontvangen?
Hi Maximevanstrijp en welkom bij de NS Community!
Deze zal in jouw Mijn NS-account verschijnen. Vanuit daar kun je de factuur ook downloaden.
Om wat voor bestelling gaat het?
Als het om een abonnement gaat zie je die terug in Mijn NS (website), bij een e-ticket krijg je geen factuur.
Dankjewel voor jullie reactie, hij staat alleen niet in mijn account, dan krijg ik een fout melding
Wat voor foutmelding?
Storing… Reisvoorkeuren ook niet zichtbaar, in de app wel (maar daar natuurlijk geen facturen).
Facturen van november 2022 en eerder downloaden lukt wel, dat verzacht de pijn een beetje (halve dag later nog niet opgelost beste NS)?…
Stuur gewoon (zoals bij zakelijk, al is het maar het voorblad) de factuur via mail!
November 2022 was toch de laatste maand dat er voor facturen van €0 ook echt een factuur was? Daarna bij €0 geen factuur meer en geen mailtje dat er een factuur is.
November 2022 was toch de laatste maand dat er voor facturen van €0 ook echt een factuur was? Daarna bij €0 geen factuur meer en geen mailtje dat er een factuur is.
Dat kan, maar ze staan er wel bij in mijn overzicht (zie screenshot). De mails (uw NS factuur staat klaar) krijg ik ook gewoon.
Het zijn inderdaad ‘nulfacturen’, met in november nog eentje van € 6,14 die te downloaden is.
Morgen of maandag de volgende (voor Dal Voordeel).
Ja, bij mij net zo, facturen staan wel in het betaaloverzicht maar de factuur (van €0) van 1 november is de laatste die te downloaden is en waarvan ik een mail van heb ontvangen, vanaf 1 december niet meer.
Zie ook een ander topic.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.