beantwoord

factuur

  • 23 March 2023
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Hallo, ik krijg 23 maart 2023 een factuur van 17,80€ voor een retour Tilburg-Utrecht 22 maart 2023.

Wanneer ik inlog om mijn facturen in te zien zie ik voor elke enkele reis een ander bedrag:

  • Tilburg - Utrecht   8,94€
  • Utrecht -Tilburg  14,90€

Waarom ?

Graag uw antwoord aan keespeters@me.com

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 March 2023, 12:59

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

De prijs voor de reis Utrecht-Tilburg is de ritprijs vol tarief 2e klas. De prijs voor de reis Tilburg-Utrecht is de ritprijs met 40 procent korting 2e klas.

Of is uw vraag waarom het factuurbedrag 17,80 euro is en dat niet overeenkomt met de ritprijzen? In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u bij Betaaloverzicht een gespecificeerde factuur vinden. Daarop kunt u precies zien hoe dit bedrag tot stand is gekomen. Het zal hierbij vermoedelijk gaan om eerder gemaakte reizen. Een reis gemaakt op 22 maart is waarschijnlijk niet al zo snel verwerkt dat hij al wordt meegenomen op de factuur van 23 maart. Deze reizen staan dan op de factuur van 23 april.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi keespeters,

Zo te zien is de heenreis in de daluren gemaakt en de terugreis in de spits.
€ 14,90 is de prijs voor een enkele reis vol tarief. € 8,94 is de prijs voor een enkele reis met 40% korting.

 

Overigens is dit een openbare community waar reizigers elkaar helpen. Ik raad u aan uw e-mailadres weg te halen door rechtsonder in het bericht op de drie puntjes te klikken en te kiezen voor ‘Bewerk'.

Reageer