Hallo Ik heb betaald voor de trein die ik heb gebruikt en ze brengen me opnieuw in rekening. Ik snap niet waarom want ik zie in de app wat ik heb verbruikt en ik heb eigenlijk al betaald.. Ik heb een betalingsbewijs. hoe kan ik dit oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Bruna,
Bedoel je dat je een ticket had gekocht en daar nu ook nog een factuur van krijgt? In dat geval heb je waarschijnlijk in- en uitgecheckt met je OV-chipkaart. Als je met een OV-chipkaart reist, hoef je géén losse kaartjes meer te kopen. Gewoon in- en uitchecken met je OV-chipkaart. De kosten verschijnen dan vanzelf op de maandelijkse factuur en worden automatisch afgeschreven van je bankrekening.
Als er iets anders aan de hand is, hebben we iets meer informatie nodig.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.