factuur | NS Community
beantwoord

factuur

  • 24 May 2023
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo Ik heb betaald voor de trein die ik heb gebruikt en ze brengen me opnieuw in rekening. Ik snap niet waarom want ik zie in de app wat ik heb verbruikt en ik heb eigenlijk al betaald.. Ik heb een betalingsbewijs. hoe kan ik dit oplossen?
 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 24 May 2023, 07:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Bruna,

Bedoel je dat je een ticket had gekocht en daar nu ook nog een factuur van krijgt? In dat geval heb je waarschijnlijk in- en uitgecheckt met je OV-chipkaart. Als je met een OV-chipkaart reist, hoef je géén losse kaartjes meer te kopen. Gewoon in- en uitchecken met je OV-chipkaart. De kosten verschijnen dan vanzelf op de maandelijkse factuur en worden automatisch afgeschreven van je bankrekening.

Als er iets anders aan de hand is, hebben we iets meer informatie nodig.

Reageer