beantwoord

factuur

  • 9 October 2023
  • 4 reacties
  • 1175 Bekeken

Ik krijg elke maand hoge factuur die moet ik betalen, kan ik deze in termijn doen? Of betalingsregeling aanvragen? 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 9 October 2023, 07:46

Bekijk origineel

4 reacties

Nee, NS is geen kredietbank.

U moet gewoon iedere maand uw rekening volledig betalen.

Reputatie 7
Badge +3

Bij NS kunnen je niet in termijnen betalen of een betalingsregeling aangaan. Je hebt na een mislukte incasso ongeveer 3 weken de tijd om alsnog te betalen.

Als je elke maand hoge rekeningen hebt dan zou je kunnen kijken of een ander abonnement geschikter is.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Reem diab,

Je kunt het niet elke keer in termijnen doen. Maar je kunt twee keer per jaar een betalingsregeling treffen, waarbij je de factuur in max. 6 termijnen moet voldoen. Dit kan zodra je een eerste betalingsherinnering hebt gekregen. Neem hiervoor contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Reputatie 7
Badge +2

Als u elke maand een hoge factuur krijgt reist u blijkbaar nogal veel. De meest logische keuze als u dat niet kunt betalen is dan minder reizen. En wellicht kunnen we u hier op de community nog helpen een abonnement te vinden dat de reiskosten drukt, maar dan zult u wat meer informatie moeten delen over wat de factuur zo hoog maakt.

Ik zie ook niet helemaal voor me hoe u een maandelijkse factuur in termijnen zou willen betalen? Elke week een beetje? Dat zou u nog kunnen regelen door een aparte rekening te openen waar u NS van laat incasseren. Als u dan wekelijks een deel van het bedrag naar die rekening overboekt komt dat op hetzelfde neer als uw maandfacturen in termijnen betalen.

Reageer