Skip to main content
Antwoord

factuur

  • December 10, 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Hallo 

Zowel op factuur 43 001 26 962 50 als op factuur 43 001 32 044 78 heb ik betaald voor mijn rit op 15/9.

Graag ontvang ik restitutie

 

Met vriendelijke groet,

 

Fiona Vonk

Beste antwoord door Tochjo

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

1 reactie

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • December 10, 2023

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.