Skip to main content
Antwoord

factuur

  • December 28, 2023
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Beste, 

Op 14e december heb ik mijn abonnement gewijzigd. Helaas heb ik vandaag een factuur ontvangen met de oud abonnement. 
 

Zou u even onderzoeken? 
 

alvast bedankt.

met vriendelijke groet,

Kuniko Tanaka

Beste antwoord door basvdbas

Gaat het niet om de afrekening van het oude abonnement tot de wijzigingsdatum?

Dit is een forum voor reizigers onder elkaar. U kunt beter de klantenservice contacteren.

2 reacties

  • Reisleider*
  • Antwoord
  • December 28, 2023

Gaat het niet om de afrekening van het oude abonnement tot de wijzigingsdatum?

Dit is een forum voor reizigers onder elkaar. U kunt beter de klantenservice contacteren.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • December 28, 2023

Gaat het niet om de afrekening van het oude abonnement tot de wijzigingsdatum?

Als er een negatief bedrag bij staat kan dat kloppen, maar zou eigenlijk al een dag of twee na de wijziging verwerkt moeten zijn (tussentijdse factuur).