factuur

  • 16 February 2024
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Hallo, ik heb mijn factuur betaald van 20,87 EURO. Nu is er voor dezelfde periode een factuur van 26,31 EURO binnengekomen. Kun je dit oplossen?

2 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reputatie 7
Badge

Nee, wij kunnen niet bij uw gegevens. Kijk op Mijn NS of neem contact op met klantenservice.

Reageer