Goedemiddag. Controleer mijn facturen zorgvuldig. Ze zijn niet correct. Ook de terugbetaling die op 13 januari zou plaatsvinden, is niet voor de hele maand januari gebeurd. Kan ik een uitleg en de uiteindelijke correcte factuur krijgen?
factuur
Beste antwoord door Olav93
Deze community is bedoeld om reizigers elkaar te laten helpen met algemene vragen. Wij kunnen als medereizigers echter uiteraard niet bij uw facturen, laat staan dat we deze aan kunnen passen. U moet hiervoor bij de klantenservice zijn, die u helaas alleen telefonisch, via de chat op ns.nl, via sociale media of oer ouderwetse post kunt bereiken.
Overigens zult u met een verzoek om een factuur te controleren niet ver komen. NS heeft u al een factuur met hun beeld van de situatie gestuurd. Als u het daar niet mee eens bent, bent u aan zet om in eerste instantie maar eens aan te geven wát er naar uw mening onjuist is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.