Skip to main content
Antwoord

factuur abonnement

  • February 13, 2023
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Hoi

Mijn factuur is niet afgeschreven rond 6 februari zoals in email vermeld staat en zoals het altijd is. Ik heb vandaag contact opgenomen met klantenservice en daar was mij verteld dat het voldaan is. Wel. Hoe dan? Ik zei dat het onmogelijk is omdat er niks afgeschreven is van mn rekening en het is ook helemaal verdwenen uit mijn incasso's lijst. Mevrouw aan de lijn heeft me verzekerd dat het voldaan is. Mislukte incasso is niet van toepassing omdat er geld op mijn rekening staat. 

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Community, Daan3009. Hmm, het kan natuurlijk zijn dat er wat verwekingstijd tussen zit, maar dit is wel rijkelijk laat. Het kan ook niet zijn dat hiervoor een andere IBAN is gebruikt?

2 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 13, 2023

Welkom op onze NS Community, Daan3009. Hmm, het kan natuurlijk zijn dat er wat verwekingstijd tussen zit, maar dit is wel rijkelijk laat. Het kan ook niet zijn dat hiervoor een andere IBAN is gebruikt?


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 13, 2023

Om het centraal te houden, zie dit topic over hetzelfde: