beantwoord

factuur abonnement

  • 13 February 2023
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Hoi

Mijn factuur is niet afgeschreven rond 6 februari zoals in email vermeld staat en zoals het altijd is. Ik heb vandaag contact opgenomen met klantenservice en daar was mij verteld dat het voldaan is. Wel. Hoe dan? Ik zei dat het onmogelijk is omdat er niks afgeschreven is van mn rekening en het is ook helemaal verdwenen uit mijn incasso's lijst. Mevrouw aan de lijn heeft me verzekerd dat het voldaan is. Mislukte incasso is niet van toepassing omdat er geld op mijn rekening staat. 

icon

Beste antwoord door Laura NS 13 February 2023, 13:46

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op onze NS Community, Daan3009. Hmm, het kan natuurlijk zijn dat er wat verwekingstijd tussen zit, maar dit is wel rijkelijk laat. Het kan ook niet zijn dat hiervoor een andere IBAN is gebruikt?

Badge +3

Om het centraal te houden, zie dit topic over hetzelfde: 

 

Reageer