Skip to main content

Hoi goedemiddag ik heb een factuur gekregen voor €37,19 van ns reizigers, deze heb ik betaald met iDeal maar nu heb ik brieven en mails gekregen van bosincasso waarin staat dat ik het bedrag alweer moet overmaken maar nu met een verhoging omdat ik te laat was, we hebben met ns gesproken en ze geven aan dat wij het verhoogde bedrag moeten betalen maar dat het pas over 4 weken terug word gestort op mijn rekening terwijl ik het originele bedrag al heb betaald. Ik heb hier ook meerdere bewijzen van dat het bedrag is betaald en van mijn rekening is afgegaan alleen heb ik wel een extra 9 bij de betaling gezet maar het bedrag is wel van mijn rekening gegaanIk heb hier ook meerdere bewijzen van dat het bedrag is betaald en van mijn rekening is afgegaan alleen heb ik wel een extra 9 bij de betaling gezet maar het bedrag is wel van mijn rekening gegaan. 

 

*Gegevens verwijderd door moderator.

Hallo Aren Youssef en welkom bij de NS Community,

 

Wij kunnen helaas niet bij klantgegevens. Dit betreft een reiziger helpt reiziger platform. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken.


U heeft betaald, maar was het ook op tijd? Er wordt een datum aangegeven waarbij het bedrag op de rekening van NS moet staan. Is het er dan niet, dan beschouwt NS het als niet betaald en gaat het naar een incassobureau. Dat kost 40 euro extra en die bent u kwijt. Het gaat alleen naar een incassobureau als u te laat was met betalen, dus wat u ook aanhaalt, u betaalde te laat. Als blijkt dat het betaald is maar te laat, dan kan dat door NS nog wel worden opgelost, alleen duurt dat ongeveer vier weken.  Dat geldt niet voor de incassokosten.

 


Reageer