beantwoord

Factuur arriveerd op heel oud email adres maar niet zichtbaar op mijn NS account.. hebben jullie 2 verschillende accounts van mij??

  • 23 July 2023
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Ik kreeg op mijn heel oud email adres ***@casema.nl een factuur van €67,20 met factuur nr 4200112****  ivm een machtiging NS groep IZ reizigers op 21-7-23

Maar ik heb een account bij jullie met email adres ***@gmail.com dat ook gekoppeld is aan mijn QV chipkaart en daarop kan ik deze factuur dus niet vinden.

Zouden jullie aub het oude account kunnen verwijderen en zoals het hoort alleen het nieuwe account door laten gaan met de daluren erop??

Met vriendelijke groet Helene Aarts

Wipmolen **, **** AB  Vianen

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 July 2023, 18:31

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.

U moet hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Maar de afschrijving klopt?

@H. Aarts,

Je hebt veel persoonlijke gegevens op een publieke website gezet. Kan je je geboortedatum nog toevoegen? Dan maak je het nog makkelijker voor identiteitsdiefstal. 😉

Hou je je gegevens liever jezelf? Log in, druk onderaan op de drie puntjes en verwijder de privegegevens.

Reageer