Skip to main content
Antwoord

FACTUUR BEGRIJPEN WIJ NIET

  • January 5, 2023
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

MIJN PARTNER HEEFT HETZELFDE MAILADRES  ALS IK.

EEN FACTUUR VAN € 9,87 WAAR WIJ NIETS VAN SNAPPEN

LEG DAT MAAR EENS UIT

Beste antwoord door MoDe

Je kunt in MijnNS zelf jouw factuur raadplegen. Wij kunnen hier op dit reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Wil je meer uitleg dan zul je telefonisch of via Facebook, chat of Twitter contact op moeten nemen met NS klantenservice.

2 reacties

  • Koploper****
  • January 5, 2023

Dat is duidelijke informatie. Wat moeten medereizigers op dit forum daarmee?


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • January 5, 2023

Je kunt in MijnNS zelf jouw factuur raadplegen. Wij kunnen hier op dit reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Wil je meer uitleg dan zul je telefonisch of via Facebook, chat of Twitter contact op moeten nemen met NS klantenservice.