beantwoord

Factuur Betalen

  • 23 December 2022
  • 7 reacties
  • 211 Bekeken

Ik heb gisteren een factuur ontvangen en die heb ik gelijk betaald.  Met hetzelfde IBAN-nummer en factuurnummer.  Vandaag kreeg ik weer een brief waarin stond dat ik nog niet had betaald.  Maar ik wil niet dubbel betalen.  Help me alsjeblieft hoe ik kan weten of mijn betaling goed is gegaan.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 23 December 2022, 09:41

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Yobilyn,

Het kan zijn dat de betaling en de brief elkaar gekruisd hebben. Hier op deze community kunnen we dat niet zien. Hier helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je klantgegevens.
Als je het zeker wil weten, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Badge +3

Een handmatige overboeking (Bureau Nabetalingen, na een eerdere brief) heeft enkele dagen nodig om verwerkt te worden, ook al was de betaling ‘per direct’ bij de ontvanger.

Als de factuur enkele dagen na kerst nog niet als betaald staat dan inderdaad contact opnemen.

Vreemd dat je de dag na onvangst van een factuur meteen een brief krijgt, gaat het wel om dezelfde factuur?

Reputatie 7
Badge +3

Een handmatige overboeking (Bureau Nabetalingen, na een eerdere brief) heeft enkele dagen nodig om verwerkt te worden, ook al was de betaling ‘per direct’ bij de ontvanger.

Als de factuur enkele dagen kerst nog niet als betaald staat dan inderdaad contact opnemen.

Vreemd dat je de dag na onvangst van een factuur meteen een brief krijgt, gaat het wel om dezelfde factuur?

Niet zo vreemd, postnl neemt alle tijd om post te bezorgen. Een brief die vrijdag 16 december in mijn post app stond kwam gisteren 22 december pas in de bus. En zo meerdere poststukken, die al dagen in de app staan. Die van half november verwacht ik niet meer.

Ik ben daarom benieuwd naar de dagtekening op beide brieven die TS heeft ontvangen.

Morgen, ik ben niet akkoord met mijn factuur. Graag uitleg over 60 euro correctietarieven. Ik wil graag weten wanneer ben ik vergeten in te checken. Ik heb een vaste traject abonoment den haag naar leiden lammenschans. Graag factuur corrigeren en 60 euro terugstorten.

 

Morgen, ik ben niet akkoord met mijn factuur. Graag uitleg over 60 euro correctietarieven. Ik wil graag weten wanneer ben ik vergeten in te checken. Ik heb een vaste traject abonoment den haag naar leiden lammenschans. Graag factuur corrigeren en 60 euro terugstorten.

 

Ik weet wel dat op 13 december werkte de inchek machine bij den haag centraal achter niet goed. Ik heb ook foto gemaakt. Stond op de scherm een verboden teken. Ik den ze hadden de hele dag storing. En op8 december heb ik geen idee. Maar graag factuur aanpassen en 60 euro vermindering of terug storten na afschrijven uit mijn rekening.

Reputatie 7
Badge

@Dei U heeft hierover al een ander topic geopend. In dat topic staat wat u kunt doen.

Reputatie 7
Badge +3

Morgen, ik ben niet akkoord met mijn factuur. Graag uitleg over 60 euro correctietarieven. Ik wil graag weten wanneer ben ik vergeten in te checken. Ik heb een vaste traject abonoment den haag naar leiden lammenschans. Graag factuur corrigeren en 60 euro terugstorten.

 

Ik weet wel dat op 13 december werkte de inchek machine bij den haag centraal achter niet goed. Ik heb ook foto gemaakt. Stond op de scherm een verboden teken. Ik den ze hadden de hele dag storing. En op8 december heb ik geen idee. Maar graag factuur aanpassen en 60 euro vermindering of terug storten na afschrijven uit mijn rekening.

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity.  Wij kunnen niet bij klantgegevens. Je zult contact moeten opnemen met NS klantenservice.

Reageer