Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot transacties en facturen en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Beste @Janger, de reis met 40% korting zou €3,30 per p.p. per enkele reis gekost moeten hebben. Voor een retour zou dat €6,60 p.p. moeten zijn. Heb je de factuur bekeken? Wij kunnen hier niet bij klantgegevens om duidelijkheid te krijgen waarom er €12,20 is gerekend zul jjeans de factuur niet klopt telefonisch, via X, Facebook of chat contact moeten opnemen met NS klantenservice.
Storneren was niet zo'n goed idee. NS kan als het bedrag niet klopt dit niet met elkaar verrekenen, omdat dit automatisch gaat. Er staat nu een bedrag van €12,20 open waar een aanmaning voor gaat komen. Het beste kun je dat toch gaan betalen, want anders kunnen er incassokosten overheen komen van €40. Als de factuur niet klopte krijg je het teveel betaalde teruggestort. 2x €6,60 is €13,20.