Flex abonnement van geen abonnement naar 40% korting in daluren en weekend omgezet. Krijg mooie aanbieding 3 maanden lang korting hierop. Mail bevestiging hiervan. Op de factuur die later in de mail komt, staat de korting niet. In telefoongesprek met het klantenservice nummer, wordt gezegd dat dat terplekke wordt aangepast/ en vaker fout gaat. Tot mijn verbazing wordt een week later toch het verkeerde- hogere - bedrag automatisch afgeschreven. Dat heb ik nu gestorneerd. Hoe kom ik aan de goede factuur en afschrijving, zoals toegezegd?
factuur die fout is aangemaakt, zou worden hersteld. wordt een week later alsnog foutief automatisch afgeschreven
Beste antwoord door Lorena NS
Hoi Nselly en welkom bij de Community!
Zoals Robert al zegt, is storneren inderdaad niet zo handig. Helaas ben je niet de eerste die het meldt. Het is dus al een bekend probleem. Als je al contact hebt gehad met de klantenservice, ga ik ervan uit dat er een melding voor je is aangemaakt waarin dat wordt opgelost. Hierop ontvang je ook vaak terugkoppeling. Als je nu wel de volledige abonnementskosten hebt betaald, zal je uiteraard de gemiste korting terug ontvangen! De vraag is nu alleen wanneer. Ik ga ervan uit dat het snel opgelost wordt en voor de komende 2 maanden direct goed zal gaan.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.