factuur flex basus | NS Community
beantwoord

factuur flex basus

  • 11 March 2023
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

ik heb een factuur gekregen van 8 feb tot 8 maart. Op 13 februari heb mijn flex abonnement op basis gezet, maar er worden wel kosten berekend. Hoe kan dit? of worden die volgende maand weer geretourneerd?

Geprobeerd om bijlage toe te voegen, maar ik zie hem niet.

vr.gr. Hester

icon

Beste antwoord door Jan Haverkamp 11 March 2023, 17:17

Bekijk origineel

3 reacties

Als het goed is hebt u rond 15 februari een factuur gehad waarin u de kosten van uw abonnement terugkreeg van 13 februari tot 8 maart. Die kunt u vinden op dezelfde plaats als waar u de andere facturen hebt gezien.

Ziet u de factuur niet, neem dan contact op met de klantenservice. We kunnen hier niet bij uw gegevens.

Badge +3

Als je die kosten ziet in het tellertje op je Mijn NS startpagina of de NS app dan kan je dat negeren, want daar klopt vaak weinig van na een abonnementswissel. Als voorbeeld (hier missen de blauwe en gele balk en de datum 30 april klopt ook niet, dat moet 9 april zijn):

Bij Mijn Producten staat je abonnement, dus als daar Flex Basis staat is het goed.

vreemd, maar bedankt voor het antwoord.

Reageer