beantwoord

Factuur in delen

  • 24 June 2022
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Hoi, ik heb NS Flex. Ik heb reis elke dag naar werk dus ik maak ook heel veel kosten. Deze maand heb ik 2x zoveel als normaal. Helaas kan ik het niet in een keer betalen zonder te lenen. 
 

is het mogelijk om zo gactuur in delen te betalen?

icon

Beste antwoord door Thom 24 June 2022, 11:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is normaal niet mogelijk maar er is wel eens naar Klantenservice verwezen. Daar kunt u het proberen, al verwacht ik niet dat het lukt. Als NS met Flex een mogelijkheid biedt de betaling op te schorten, geeft dit veel meer problemen dan het oplost. NS is gewoon een bedrijf dat een dienst levert en daarvoor moet worden betaald. Een kredietfaciliteit hoeven ze ook niet te zijn, zeker niet met honderdduizenden debiteuren. Dat is niet uitvoerbaar.

Ik denk dat het het beste is dat u inderdaad van iemand leent. Als u toch al krap zit, is op tijd betalen helemaal belangrijk want u bent om te beginnen al veertig euro kwijt als het uit handen wordt gegeven. Dat is al zo bij de overschrijding van een maand na uw oorspronkelijke datum van uw betalingsafspraak. Zonder van het geld en u zult dat nu zeker niet kunnen missen.

Reputatie 4

Hoi, ik heb NS Flex. Ik heb reis elke dag naar werk dus ik maak ook heel veel kosten. Deze maand heb ik 2x zoveel als normaal. Helaas kan ik het niet in een keer betalen zonder te lenen. 
 

is het mogelijk om zo gactuur in delen te betalen?

Nee helaas lukt dit niet je kan altijd proberen maar ze gaan geen uitzondering maken denk ik beste is om

geld apart te houden

Reageer