beantwoord

Factuur inzien via betaaloverzicht

  • 25 May 2022
  • 9 reacties
  • 590 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een abonnement bij de NS en ik wil graag mijn factuur inzien. 2 weken geleden heb ik het abonnnement betaald, maar de factuur is niet zichtbaar in mijn NS.

Vorige week had ik hierover contact met de klantenservice. Zij gaven toen aan dat er probleem was met mijn NS account. Deze is tweemaal opnieuw geactiveerd. Helaas heeft dit het probleem niet verholpen.

Daarna heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice. Deze gaven aan dat er een storing was en dat ik moet wachten tot deze voorbij is. Echter, ik heb nu nog steeds geen factuur. 

Ik heb ook gevraagd of de factuur naar mij gemaild kan worden, maar dit kan niet. Ik heb de factuur nodig om mijn abonnement te declaren. Concreet is mijn vraag of iemand een idee heeft hoe ik aan de factuur kan komen?

icon

Beste antwoord door Laura NS 1 June 2022, 12:24

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Op dit moment is er te vaak en te veel storing en het lukt zeer waarschijnlijk niet. Er is niets van te zeggen  wanneer het weer helemaal goed functioneert, ik vrees dat het declareren even niet lukt.

Hallo Thom, dank voor je snelle antwoord.

Helaas gaven ze bij de klantenservice aan dat zij de factuur wel zien, dus hij is er wel! En de financiele afschrijving is er ook…..Ik hoop dus dat er nog een andere manier is om aan een factuur te komen.

@LJDH stuur je mij een privébericht? Dan kijk ik even snel of alle instellingen goed staan om de facturen in te kunnen zien. Heb je eerder wel facturen ontvangen?

Reputatie 7
Badge +3

Wil jij de factuur bekijken via de app? Dat kan niet, facturen zijn alleen als je inlogt bij MijnNS via de website te bekijken.

Goedemiddag MoDe, ik bekijk mijn ns altijd via een internetbrowser. Toch bedankt voor je antwoord!

Reputatie 7
Badge +3

Goedemiddag MoDe, ik bekijk mijn ns altijd via een internetbrowser. Toch bedankt voor je antwoord!

Dan is dat niet het probleem. Hoop dat @Laura NS het kan oplossen.

Ik zie dat er 2 accounts zijn bij oNS, beide gekoppeld aan hetzelfde e-mailadres. Aan het Mijn NS-account is het e-mailadres gekoppeld, maar die maakt alleen een connectie met het lege account, waar geen abonnement onder staat. 

Ik zal de accounts laten samenvoegen en ervoor zorgen dat het Mijn NS-account aan de facturen is gekoppeld. Dit kan @LJDH binnen een uur al zien.

‘T Zou ook wel aardig zijn om de factuur te kunnen inzien voor hij wordt afgeschreven….

Hallo Laura,

Ik heb het gecheckt en ik kan nu alle facturen inzien! Heel fijn dat het gelukt is!

Bedankt voor je hulp!

 

Reageer